Tikriausiai dažnai susimąstote, koks ilgas ir varginantis procesas yra reikiamo dokumento paieška. Net jei įstaiga valdo skaitmeninės kilmės dokumentus, reikiamo dokumento paieška įmonės DVS, el. pašte ar failų serveryje dažnai yra nemenkas galvos skausmas. Ypatingai kuomet laiko mažai , o dokumento reikia greitai – čia ir dabar. Lentynos užkrautos, artėja auditas, o Jūs operatyviai negalite rasti, ko reikia, o dar blogiau – nežinote ko ir kur tiksliai ieškoti?
Mes galime Jums padėti ir sutaupyti daug brangaus laiko. Naudodamiesi mūsų siūloma E-archyvo paslauga, Jūs galėsite:
- Saugiai vienoje vietoje kaupti popierinių ir elektroninių bylų archyvą,
- Operatyviai rasti reikiamus skaitmeninius dokumentus (.pdf. .adoc ar kitu formatu),
- Valdyti E-archyvo vartotojų prieigos teises tik prie jiems leistinos informacijos.
E-archyvas prieinamas lietuvių kalba arba anglų kalba, o sąvokos atitinka taikomas Lietuvos Respublikos dokumentų valdymo teisės aktuose ir praktikoje. Tai vartotojui draugiškas ir lengvai naudojamas įrankis, paremtas viena pažangiausių pasaulyje archyvo valdymo sistema, sukurta JAV tiekėjų. Kaip visa tai vyksta:
- Nuskenuosime Jūsų dokumentus ir perkelsime į E-archyvą;
- Aprašysime, susisteminsime ir importuosime Jūsų skaitmeninės kilmės dokumentus į E-archyvo sistemą;
- Padarysime dokumentus Jums patogiai prieinamus per WEB prisijungimą 24h per parą;
- Skaitmeninių dokumentų saugojimo terminui pasibaigus, rengiamas naikinimo aktas ir dokumentai naikinami teisės aktų tvarka;
- Visus dokumentus suskirstysime į grupes pagal tam tikrus požymius, o Jums tereikės įvesti raktinį paieškos žodį ir dokumentas jau bus Jūsų!
Viskas gali būti paprasta, greita ir patogu! Galite pamiršti dokumentais perpildytas lentynas ir nereikalingą jų spausdinimą, efektyviai valdydami savo archyvo įrašus realiuoju laiku. Būkite išmanūs tausodami gamtą ir valdykite savo dokumentus iš bet kurios pasaulio vietos!
Elektroninių dokumentų saugumo priemonės
E-archyvo duomenys yra saugomi Tier-3 lygio sertifikuotame duomenų centre Lietuvoje, informacijos valdymas vykdomas vadovaujantis ISO 27000 standartu. Klientų informacijos konfidencialumo lygiai užtikrinami suskirstant dokumentus į skyrius ir suteikiant prieigos teises tik įgaliotiems asmenims. Gali būti taikomi įvairūs prisijungimo saugumo lygiai: dviejų veiksnių autentikavimas, nustatyto IP adreso naudojimas, administratoriaus užklausų patvirtinimas ir kt.